En perfekt vecka.

Hur en perfekt träningsvecka för mig ska se ut (kan, vill, ska):

- Styrketräning 2 ggr
- Hårdare Konditionspass 2-3 ggr
- Lugnare pass (Yoga, Pilates) 1 ggr


Man mår bättre av att träna. Det vet jag. Det gäller bara att kunna intala sig själv det då man ligger i sängen och snoozar eller ligger framför tvn och zappar mellan dåliga kanaler.

Att träna styrka 2 ggr per vecka är bra för fettförbränningen. Styrketräning ökar fettförbränningen och jag har haft lite problem med knäna så jag behöver bygga upp musklerna kring knäna.

Att träna kondition 1 ggr i veckan håller konditionen på samma nivå. 2 eller fler gånger i veckan förbättrar konditionen.




Ska lägga till att mina veckor inte ser ut såhär, långt ifrån alltid, men nu ska det bli ändring. Från och med nu ska mina veckor se ut såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0